عشق و عشق

Damn days that I love you ♥ ♥

 

با گشتن بسیاربه دنبال نیمه ی گمشده ام

متوجه شدم :

من نیمه ی گمشده ندارم !!!

.

.

خداوند مرا کامل آفریده

 

 

 

کامنت یادت نره



نظرات شما عزیزان:

مریم شیطونک
ساعت16:54---26 دی 1391
سلام لارا جان جمله قشنگی بود میدونی چیه شاید ب ظاهر خنده دار باشه اما تو عمقش که بری معنا داره!!!!!!!من هنوز دنبالش میگردم
پاسخ لارا : ممنون مریم جان فدات عزیزم


h.h
ساعت14:03---26 دی 1391
من خراب این وبه عشقولانه شدم.همزمان با خوندن نوشته هات یاد5,6نفر افتادم.

عجبا؟؟؟
پاسخ لارا : هههههههه خواهش دارم


محمد
ساعت13:46---26 دی 1391
خخخخخخخ



راست میگی منم پی بردم خدا منو کامل آفریده
پاسخ لارا : هههههه ممنون من همیشه راست می گم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,ساعت 13:39 توسط lara| |


Power By: LoxBlog.Com